Tunel Rottemeren (A16)

Prvý energeticky neutrálny tunel na svete

Popis projektu

Tunel Rottemeren (A16)

V uplynulých rokoch sa naši pracovníci intenzívne podieľali na výstavbe projektu 11-kilometrového úseku diaľnice pozdĺž severnej časti mesta Rotterdam. Tento projekt bol navrhnutý Holandským úradom pre správu vodohospodárskej a vodnej infraštruktúry tak, aby spĺňal prísne požiadavky na udržateľnosť. Cieľom projektu bolo zlepšiť kvalitu života v meste a dostupnosť rotterdamského regiónu. Stavba je harmonicky integrovaná do okolitého prostredia a zároveň je energeticky neutrálna.
Tunel dlhý 2200 metrov je vybavený inteligentnými riešeniami pre potrebnú elektrickú energiu, vykurovanie a osvetlenie. Nainštalované osvetlenie zabezpečuje maximálnu bezpečnosť, pričom tunel je čiastočne osvetlený aj prirodzeným svetlom. Hluková záťaž bola minimalizovaná použitím zvukovo izolačného asfaltu (dvojvrstvového drenážneho asfaltu s jemnou štruktúrou). Okrem toho sú v okolí tunela rôzne protihlukové bariéry a násypy, ktoré izolujú tunel a príjazdové cesty od okolitého prostredia. Tento prístup umožnil zachovanie prírody a vytvorenie nového rekreačného priestoru s prepojením na cyklistické a pešie trasy. Rotterdam tak získal ďalší významný inovatívny prvok.

Náš prínos

Náš tím profesionálnych tesárov, betonárov a stavbyvedúcich zaistil bezpečnú realizáciu betonárskych prác v spolupráci so stavebným konzorciom De Groene Boog. Stavebné práce prebiehali po celej dĺžke úseku, pričom sa pri ich vykonávaní vždy zohľadňoval ich vplyv na životné prostredie. Napriek náročnosti vykonávaných prác podmienených prechodom tunela priamo cez prírodnú oblasť sa našim kvalifikovaným pracovníkom podarilo úspešne prekonať všetky výzvy a zabezpečiť hladký priebeh realizácie projektu. De Groene Boog je konzorcium stavebných spoločností Dura Vermeer, Besix, Van Oord a Mobilis TBI.
Stav projektu
Dokončené
Počet osobohodín Aelbers
250.000 osobohodina
Počet kvalifikovaných pracovníkov Aelbers
120 Kvalifikovaní pracovníci
Implementácia
Občianske betónové stavby
Projecten op grote schaal, of juist kleinere lokale projecten... De afwisseling maakt het juist leuk!

Jannek

Ervaren Timmerman & Aelbers Coach

Popis projektu

Tunel Rottemeren (A16)

V uplynulých rokoch sa naši pracovníci intenzívne podieľali na výstavbe projektu 11-kilometrového úseku diaľnice pozdĺž severnej časti mesta Rotterdam. Tento projekt bol navrhnutý Holandským úradom pre správu vodohospodárskej a vodnej infraštruktúry tak, aby spĺňal prísne požiadavky na udržateľnosť. Cieľom projektu bolo zlepšiť kvalitu života v meste a dostupnosť rotterdamského regiónu. Stavba je harmonicky integrovaná do okolitého prostredia a zároveň je energeticky neutrálna.
Tunel dlhý 2200 metrov je vybavený inteligentnými riešeniami pre potrebnú elektrickú energiu, vykurovanie a osvetlenie. Nainštalované osvetlenie zabezpečuje maximálnu bezpečnosť, pričom tunel je čiastočne osvetlený aj prirodzeným svetlom. Hluková záťaž bola minimalizovaná použitím zvukovo izolačného asfaltu (dvojvrstvového drenážneho asfaltu s jemnou štruktúrou). Okrem toho sú v okolí tunela rôzne protihlukové bariéry a násypy, ktoré izolujú tunel a príjazdové cesty od okolitého prostredia. Tento prístup umožnil zachovanie prírody a vytvorenie nového rekreačného priestoru s prepojením na cyklistické a pešie trasy. Rotterdam tak získal ďalší významný inovatívny prvok.

Náš prínos

Náš tím profesionálnych tesárov, betonárov a stavbyvedúcich zaistil bezpečnú realizáciu betonárskych prác v spolupráci so stavebným konzorciom De Groene Boog. Stavebné práce prebiehali po celej dĺžke úseku, pričom sa pri ich vykonávaní vždy zohľadňoval ich vplyv na životné prostredie. Napriek náročnosti vykonávaných prác podmienených prechodom tunela priamo cez prírodnú oblasť sa našim kvalifikovaným pracovníkom podarilo úspešne prekonať všetky výzvy a zabezpečiť hladký priebeh realizácie projektu. De Groene Boog je konzorcium stavebných spoločností Dura Vermeer, Besix, Van Oord a Mobilis TBI.
Stav projektu
Dokončené
Počet osobohodín (Aelbers)
25.000 osobohodina
Počet kvalifikovaných pracovníkov (Aelbers)
120 Kvalifikovaní pracovníci
Implementácia
Občianske betónové stavby
Projecten op grote schaal,
of juist kleinere lokale
projecten... De afwisseling
maakt het juist leuk!

Jannek

Ervaren Timmerman & Aelbers Coach

Ook meewerken aan dit project?

Hoe kan jij bijdragen
aan dit project

Projekty, na ktoré sme my a naši kvalifikovaní pracovníci hrdí.

Projekty, na ktoré sme my a naši kvalifikovaní pracovníci hrdí.

PROJEKTY

Blankenburské spojenie

Blankenburgverbinding predstavuje nové cestné spojenie, ktoré pozitívne vplýva na celú oblasť Rotterdamu. Na objednávku olandského úradu pre správu vodohospodárskej a vodnej infraštruktúry sme sa v spolupráci s konzorciom Ballast Nedam, DEME Group a Macquarie (BAAK) podieľali na výstavbe novej diaľnice A24.

PROJEKTY

Železničná stanica Groningen

Na stanicu Groningen a z nej cestuje čoraz viac ľudí. Výstavbou podzemného priechodu pre chodcov, cyklistického tunela, prístrešku pre bicykle, autobusového podchodu a novej autobusovej stanice pripravujeme stanicu na budúcnosť.

PROJEKTY

Morská plavebná komora pri IJmuidene

Námorná plavebná komora IJmuiden, ktorá obsluhuje prístav v Amsterdame cez Severomorský kanál, je svojou veľkosťou najväčšou plavebnou komorou na svete.

PROJEKTY

Spevnenie hrádze Doetinchem

Hrádze posilňujeme, pretože musia byť bezpečné aj v budúcnosti. Zmeny v našej klíme znamenajú, že sa musíme častejšie vyrovnávať s vysokou vodou. Hrádza to musí vydržať.

PROJEKTY

Obytné ostrovy IJburg

V súčasnosti sa v IJburgu budujú tri nové obytné ostrovy. Tieto ostrovy sú spojené dvoma mostami.

PROJEKTY

Rozšírenie diaľnice A1 Apeldoorn-Východ – Twello

Na objednávku Holandského úradu pre správu vodohospodárskej a vodnej infraštruktúry sme v spolupráci s našim stavebným partnerom Heijmans realizovali rozšírenie diaľnice A1. Táto cesta je jednou z kľúčových ekonomických dopravných tepien Holandska, ktorá zabezpečuje priame spojenie s európskym vnútrozemím. Nárast nákladnej aj osobnej dopravy spôsoboval dopravné zápchy a znižoval plynulosť premávky. Diaľnicu bolo preto potrebné na úseku dlhom 14 kilometrov rozšíriť v oboch smeroch. V súvislosti s tým sme vykonali niekoľko úprav viaduktov, prípojných ciest a dopravných uzlov. V súlade s ambíciou objednávateľa sme využili moderné technológie, aby sme zaručili klimatickú neutralitu výstavby s nulovými emisiami. Projekt v sebe kombinuje dobrú dopravnú dostupnosť s podporou biodiverzity a je príkladom toho, že technológie a príroda môžu existovať v harmónii.

Meer weten over 

onze projecten? 

We vertellen 

graag meer!

Voornaam Achternaam

Adviseur Werving & Selectie
06 1234 5678Send a whatsapp message

Meer weten over 

onze projecten? 

We vertellen 

graag meer!

Voornaam Achternaam

Adviseur Werving & Selectie
06 1234 5678Send a whatsapp message

Chcete vedieť, kedy je skvelý
je pre vás k dispozícii skvelá príležitosť?

Zanechajte svoje údaje a my vás budeme automaticky informovať